Արևածաղիկցիների զրույցը

Սեգ Կիրակոսյան

Երկու արևածաղիկցի` ավագ և երիտասարդ սերնդի ներկայացուցիչ զրուցում են  ֆեյսբուք սոցիալական ցանցում:

Մուշեղ Հովսեփյան — Տխուր եմ …

Սեգ Կիրակոսյան – Կմեծանաս, կմոռանաս:
Մ. Հ. – Կարող ա, բայց տոմսերը վերջացել են:
Ս. Կ. – Ընենց ես խոսում, ոնց որ լրագրող չլինես:
Մ. Հ. — Ինչի լրագրողը չի տխրո՞ւմ:
Ս. Կ. — Դրա համար չեմ ասում, լրագրողը տոմսի հույսին չպետք ա մնա:

Մուշեղ Հովսեփյան

Մ. Հ. — Ո՞վ կհավատա, որ լրագրող եմ ու ներս կթողնի:

Ս. Կ. — Բա մենք ոնց էինք մտնում:
Մ. Հ. — Քանի՞ տարեկան ես եղել  «Արևածաղիկին»  թղթակցելիս:
Ս. Կ. — 14-15, ես էլի Արևածաղիկում եմ J
Մ. Հ. — Իսկ ես 13 եմ, բայց 12 եմ երևում.
Ս. Կ. — Ավելի լավ` մարդկանց մեջ խառնվի, մտի, չես երևա:
Մ. Հ. — J Ո՞ւմ գիրկը նստեմ
Ս. Կ. — Աստիճաններն ամենահարմար տեղն է: Տոմսով պետք ա շարքի վերջը նստեիր, առանց տոմսի դահլիճի ամենակենտրոնում` աստիճաններին: Այ սա հենց աստիճաններից եմ նկարել: http://www.youtube.com/watch?v=Gy02D8IfTfc
Ս. Կ. – Եթե համերգը մոտակա 3 օրվա մեջ չէ, ավելի հեշտ ձև կարող եմ ասել:
About Արևածաղիկ

Երեխաների հետ, երեխաների համար

One thought on “Արևածաղիկցիների զրույցը

Թողնել պատասխան

