Երազանքս` երկնքին

Երբ փոքր էի, մայրս ասում էր, որ եթե Նոր տարվա գիշերը դուրս գամ և երկնքին պատմեմ իմ երազանքները, դրանք կիրականանան: Միշտ այդպես եմ արել: Ու մինչև հիմա էլ ժամը տասներկուսին նախորդող րոպեներին ես երկնքի հետ եմ:

Շատ սովորույթներ կան մեր ընտանիքում: Մեզ համար Ամանորը ընտանեկան տոն է:  Չեմ սիրում, երբ այդ խոստումնալից գիշերը մարդիկ տնետուն են ընկնում. չեմ հասկանում դրա իմաստը:

Մինչև տասներկուսը թղթի մի կտորի վրա գրում ենք մեր երազանքները, այրում, լցնում շամպայնի մեջ և ժամացույցի զարկերի հետ խմում: Ասում են` սնահավատություն է… Այդ դեպքում ի՞նչն է իրական մեր կյանքում:  Վառում ենք տան բոլոր լույսերը, որ Ամանորը մեր հյուրընկալ օջախ մտնի: Մեր տանը Նոր տարին մի բանով էլ է առանձնանում. այդ օրը մենք նշում ենք նաև իմ ծննդյան տարեդարձը: Ճիշտ է, հաճախ մեր հյուրերը մոռանում են շնորհավորել նաև իմ տոնը, բայց հոգ չէ, կարևորը խորհրդավոր հրաշքում ծնված լինելն է:

Մենք փորձում ենք հայկական դիմագիծ տալ տոնին, աշխատում ենք պահպանել բոլոր այն սննդատեսակները, որոնք օգտագործել են մեր նախնիները ազգային Նոր տարին նշելիս: Հայկական ավանդույթի համաձայն հունվարի մեկի ուտելիքների մեջ մտնում են Ն տառով սկսվող մի քանի սննդամթերք` նգածաղիկ, նուռ, նաշիհ (ալյուրից թխված հաց), նուշ և այլն: Որպես տոնական ուտելիք են ընտրել Ն սկզբնատառով սկսվողները, որպեսզի հարմարեցնեն տարվա անվանը` Նոր տարի, Նավասարդ: Ասում են, երբ մի բան շատ ես ցանկանում, անպայման լինում է. հավատա’նք ամանորյա հրաշքներին…

Արմեն Սարգսյան

About Արևածաղիկ

Երեխաների հետ, երեխաների համար

Թողնել պատասխան

