ՆԱՄԱԿ ՁՄԵՌ ՊԱՊԻԿԻՆ

Բարև սիրելի Ձմեռ պապիկ, ես Հարությունյան Էլմիրան եմ, այս տարի ես դառնում եմ տասը տարեկան (28.12.2010թ.): Դու գիտես, որ ես սիրում եմ գրքեր կարդալ: Անցած տարի դու ինձ բերել էիր շների մասին գիրք: Ես այն կարդացի, շատ հետաքրքիր էր:

Այս տարի ես կխնդրեմ քեզ, որ ինձ բերես «Մատենիկ» գիրքը, որը գրել է Դավիթ Գյուրջինյանը, և մի փոքրիկ քարտ-օրացույց, որի վրա Ձմեռ պապիկ նկարած կլինի:

Սպասում եմ քեզ, եթե կհասցնես այցելիր ինձ:

Հ.Գ. Ձմեռ պապիկ գրքի հասցեն է` ք. Երևան, Էստոնական փողոց, «Նոյյան տապան» գրախանութ:

About Արևածաղիկ

Երեխաների հետ, երեխաների համար

Թողնել պատասխան

