Ամանորի հրաշք

Ներքին մի ուրախություն կա Ամանորի տոնակատարության մեջ, ասես սպասում ես, թե ահա հրաշք է կատարվելու:

Ես բացահայտեցի, որ Ամանորին հրաշքներն էլ են պատահում, բայց նրանց հետ, ովքեր հավատում են այդ հրաշքների գոյությանը:

Անկեղծորեն հավատում եմ Ամանորի հետ կապված բոլոր հրաշքներին: Եվ ոչ թե այդ հրաշքի իրական դառնալը շատ է պետք, այլ սպասումն ինքն արդեն զարդարում է իմ տոնը:

Յուրաքանչյուր մարդու համար գոյություն ունի Ամանորի իր հրաշքը: Ինձ համար Ամանորի հրաշք են՝ տնոածառը, նվերենրը, Ձմեռ պապը:

Հավատում եմ, որ Ձմեռ պապիկը ունակ է գեղեցկացնելու ամբողջ աշխարհը:

Մոտ է այն հրաշք պահը, երբ բոլորի հայացքները կուղղվեն դեպի նա և հրաշքներ կհայցեն նրա ջերմ ձեռքներից:

Ըստ սովորության` գրում եմ քեզ իմ ցանկությունների շարքից գոնե մեկի՝ կրկին մանուկ դառանլու թաքուն ակնկալիքով:

Մանկության հեռավոր օրերի ոսկե գիրք, ահա թերթում եմ քեզ ու անուրջ ես թվում, գաղափարական մի պատրանք, որ անհրաժեշտ ես ամեն մեկին գեթ մի պահ գիտակցելու համար, որ եղել է ժամանակ, որտեղ չկար կեղծ ու պղծված ոչինչ, այլ ամեն ինչ մաքուր էր, անաղարտ ու ջինջ:

Տարիները վազում են, գլորվում, ասես փախչում են ինչ-որ մեկից:

Հեքիաթ ես, երազ, ու թվում է ինձ, թե պատրանք դարձար մի գիշերում: Քնեցի մանուկ ու արթանացա մեծ:

Այժմ աչքիս առաջ, մի հին կինոժապավենի նման ձգվում են դեպքեր ու դեմքեր:

Անհայտության խավարից ականջիս են հասնում սիրելու ու հարազատ մարդկային զրույցներ, մի վաղեմի երգի անուշ հատվածից:

Սրբելով արձունքներս, փորձում եմ փրկել մնացածն ու հնարավորը, իմ մանկության կյանք խորասուզվող ոսկե մակույկից, որ Աստված գիտե, ինչ փոթորիկների դեռ կհանդիպի:

Անէանալով ժամանակի մեջ ու մոռանալով նրա մասին` հանկարծ նկատում եմ, որ շուտով կհալվի վերջին աստղիկը և մանկությունը կման որպես կյանքիս պայծառ այգաբաց:

Աննա Գյոզալյան

About Արևածաղիկ

Երեխաների հետ, երեխաների համար

Թողնել պատասխան

