Թե ինչի մասին ենք երազում…

Շնորհավոր Ամանոր և Սուրբ Ծնուն

Ամանորն այն միակ տոնն է, որն ակամայից բոլորին լավատեսությամբ է վարակում և, անկախ տարիքից, մարդիկ հրաշքի են սպասում, երազանքներ պահում: «Հույսի կամուրջ» ՀԿ մեդիաակումբի անդամներըս երազանքներ ունեն, որոնց մասին միայն Ձմեռ պապը չէ, որ կիմանա: Գիտեք, երազանքներն ու ցանկությունները որոշակի պատկերացում են տալիս մարդկանց մասին: Դե ինչ, «Արևածաղիկի» հավատարի’մ ընթերցող, պատանի լրագրողներին ճանաչելու լավ հնարավորություն ունես:

ՄՈՒՇԵՂ ՀՈՎՍԵՓՅԱՆ. — Երազում եմ այս տարի այնպիսի բան անել, որը մեծ ճանաչում կունենա: Դեռ չգիտեմ, թե դա ի՞նչ կլինի:

ԼԻԱ ՍԱՅԱԴՅԱՆ. — Մանկությունս հետ բերել եմ երազում, երբ 6-8 տարեկան էի, գոնե մեկ ակնթարթ…

ՎԵՐՈՆԻԿԱ ԱՎԵՏԻՍՅԱՆ. — Պրոֆեսիոնալ լուսանկարչական ապարատ եմ ուզում, որ լավ լուսանկարներ նկարեմ: Ջասթին Բիբերին տեսնելն ինձ համար նույնպես երազանք է:

ՄՈՒՇԵՂ ԳԱԼՍՏՅԱՆ. — Թող այս ձմռանն ամեն օր ձյուն գա: Իսկ Ձմեռ պապից նոր օբյեկտիվ եմ ուզում ապարատիս համար:

ԱՆԻ ԲԱՐՍԵՂՅԱՆ. — Հրա¯շք եմ ուզում:

ԱԳՆԵՍ ԳԱՍՊԱՐԲԵԿ. — Կիթառ եմ ուզում ու մեկ էլ, որ քննություններս լավ հանձնեմ:

ԱՐՄԱՆ ԳՐԻԳՈՐՅԱՆ. — Խաղաղություն միշտ լինի, այլևս աղետներ չլինեն, մարդիկ, հատկապես մանուկները, երջանիկ լինեն: Եվ ուզում եմ, որ մանկատներ ու ծերանոցներ չլինեն:

ՇՈՒՇԱՆ ԱՌԱՔԵԼՅԱՆ. — Ձմեռ պապից շա¯տ կոնֆետ եմ խնդրել: Եվ ուզում եմ այս տարի ԲՈՒՀ ընդունվել:

ԱՐԹՈՒՐ ՀՈՎՀԱՆՆԵՍՅԱՆ. — Պրոֆեսիոնալ լուսանկարչական ապարատ եմ ուզում:

ԼԻԱՆԱ ԵՂԻԱԶԱՐՅԱՆ. — Դեռ մանկուց հեծանիվ եմ երազում…

ԼԻԱՆԱ ԳՐԻԳՈՐՅԱՆ. — Ուզում եմ բոլոր քննություններս լավ հանձնել ու լավ սովորել:

ԱՍՏՂԻԿ ՊԵՏՐՈՍՅԱՆ. — Մի տուփ լուցկի եմ ուզում:

ԱՄԱԼՅԱ ՀԱՐՈՒԹՅՈՒՆՅԱՆ. — Ուզում եմ շա¯տ ընկերներ ունենալ, ովքեր ինձ հետ անկեղծ կլինեն: Առանց նրանց չեմ կարող, ընկերներս են կյանքիս վառ գույները:

ՍԻԼՎԻ ՀԱԿՈԲՅԱՆ. — Տոնածառի տակ մի տուփ եմ ուզում դրված լինի, որն ամեն անգամ բացելիս պահածս ցանկությունը կատարվի:

ՎԻԿՏՈՐՅԱ ԳՐԻԳՈՐՅԱՆ. — Մի սենյակ եմ ուզում, որտեղ կլինի ամեն ինչ նկարելու և քանդակելու համար:

ԱՆԻ ԱՎԱԳՅԱՆ. — Ուզում եմ Հայաստանի համար հաջող տարի լինի բոլոր բնագավառներում, և մարդիկ ժպտալու շա¯տ առիթներ ունենան:

ԼՈՒՍԻՆԵ ՇԱՐԱԲԽԱՆՅԱՆ. — Աշխարհում խաղաղություն թող լինի, ու բոլոր երեխաները միշտ ժպտան:

ՌՈԶԱ ԳՐԻԳՈՐՅԱՆ. — Այս տարի բուհ ընդունվելն իմ ամենամեծ ցանկությունն է:

ԱՆԻ ՊԵՏՐՈՍՅԱՆ. — Հավատը, որ երազանքն իրականանալու է, մարդուն առաջ գնալու ուժ է տալիս: Բոլորի երազանքների հետ միասին ուզում եմ, որ իմն էլ կատարվի. երազում եմ լինել Անիում և Իսպանիայում: Շնորհավոր Ամանոր և Սուրբ ծնունդ


About Արևածաղիկ

Երեխաների հետ, երեխաների համար

One thought on “Թե ինչի մասին ենք երազում…

Թողնել պատասխան

