«Վազող 100 դրամներ»

marshrutkaԱհա, մի փոքր էլ…դու արդեն խցկվել ես տրանսպորտ ու մի ոտքի տեղ գտել:Հասկանում ես, որ դեռ ողջ ես ու հազիվ կարողանում ես շնչել: Աչքերդ բաց են, սակայն միայն դիմացինիդ ես տեսնում, նրա մազերը, որոնք երբեմն բերանումդ են հայտնվում ու այդ պահին` նրա դժգոհ դեմքը: Զգում ես, որ ճնշվում ես, ու կամաց-կամաց պայուսակդ ոտքեր է առնում և հեռանում: Իսկ վարորդի ի՞նչ պետքն է, ասես կարտոֆիլ է տանում իր «երկաթյա նժույգով»: Յուրաքանչյուր կանգառում հավաքում է «100 դրամներ»: Տեսավ մի «100» դրամ վազում է տրանսպորտի հետևից, ինչպե±ս ձեռքից բաց թողնել: Ահա ևս մեկը…

Մելինե Լևոնյան

About Արևածաղիկ

Երեխաների հետ, երեխաների համար

Թողնել պատասխան

