Ես Ոզնիաստան եմ գնում…

600948_463964820345875_803251835_nԵս իհարկե գիտեմ, որ այնտեղ ամեն ինչ այլ է`որ մարդիկ չկան, որ դպրոց ու մանկապարտեզ էլ չկա: Բայց դա չի տխրեցնում ինձ: Առանց այս ամենի էլ կարելի է ապրել, ճիշտ այնպես` ինչպես այնտեղ` Ոզնիաստանում: Իսկ ինչ եմ անելու, եթե կարոտեմ… ինձ հետ բոլոր սիրելի մարդկանց լուսանկարները կվերցնեմ ու կգնամ: Գնում եմ, որ էլ չտխրեմ, որ չերազեմ ոզնիների կյանքի մասին: Նրանք այնքա~ն ուրիշ են…Եթե դու էլ ցանկանաս միշտ ժպտալ` արի ինձ հետ, ես Ոզնիաստան եմ գնում:

Անի Պետրոսյան

About Արևածաղիկ

Երեխաների հետ, երեխաների համար

Թողնել պատասխան

