Ոչինչ չպատահեց

ImageՊատահաբար հանդիպեցինք փողոցում, բայց կարծես թե ոչինչ էլ չպատահեց: Պատկերացնում ես, նույնիսկ ճանաչեցինք իրար: Ինձ թվում էր մոռացել ես…Ինձ թվում էր չես էլ բարևի, բայց նույնիսկ հարցրեցիր, թե ինչպես եմ: Դու էլ ասացիր, որ լավ ես: Հայացքդ մի տեսակ փոխվել էր: Ասացիր, որ շտապում ես. շնորհակալ եմ: Ի~նչ կլիներ, եթե չգնայիր: Բայց դու միշտ գնում ես: Եթե չգնայիր, գուցե հասցնեիր նկատել, որ կարոտից կոկորդս ցավում էր, ձայնս դողում էր ու` ամենևին ոչ ցրտից:

Հայացքդ փոխվել էր: Էլ չէիր թաքցնում, որ կորցրել ես, որ կորցրել ենք:
Ու հռետորական հարց է հնչում ականջներումս. «Միթե իսկապես տարիներ էին անհրաժեշտ հասկանալու համար, որ կհանդիպենք ու կթվա, որ ոչինչ չպատահեց…»:

Անի Պետրոսյան

About Արևածաղիկ

Երեխաների հետ, երեխաների համար

Թողնել պատասխան

